مزيت هاي استفاده از دوربين هاي 360 درجه

۳۹ بازديد ۰ نظر

معرفي بهترين برند دوربين مداربسته ايراني

باتوجه به تمركز مقام معظم رهبري بر مقوله توليد ايراني در سال هاي اخير، شركت هاي صاحب نام در هر حوزه با به كار گيري افراد نخبه و تحصيل كرده تلاش خود را جهت كم كردن وابستگي كشور به محصولات خارجي بكارگرفته و در حال حاضر بسياري محصولات، امكان توليد و يا مونتاژ در كشور ايران را دارا مي باشند.

هم اكنون در زمينه مونتاژ و يا توليد دوربين هاي مداربسته نيز شركت هايي در مرحله تحقيق و توسعه وتوليدات آزمايشي و حتي نهايي قراردارند.

از جمله مي توان به شركت ايمن تصوير امرتات اشاره نمود كه محصولات اين شركت تحت برندهاي RDS و VIDEOPARK و با گارانتي امرتات عرضه مي گردد.

 

ساخت نرم افزار هوشمند پلاك خوان ايراني از ديگر ويژگي هاي محصولات اين شركت مي باشد.

هدف سازماني :

هدف و مسير اين شركت و در كل كليه شركت هايي كه اقدام به توليد محصولات با تكنولوژي بالا نموده اند در ابتدا مونتاژ محصولات با مواد اوليه و قطعات ???% خارجي بوده ولي  به مرور زمان و با كسب تجارب و پيشرفت هاي علمي، سعي بر آن است كه قسمتي از محصول در ايران توليد خواهند كرد و اين مسير تا جايي ادامه خواهد يافت كه بيش از ??% محصول در ايران توليد شود.

 

توليد محصول ايراني :

محصولات مداربسته هوشمند در دنيا روز به روز رو به افزايش است و در صورتي كه كشوري بتواند با تكنولوژي هاي بومي به ساخت اين دوربين هاي هوشمند برسد به راحتي مي تواند در بازار دنيا جايي براي محصول خود باز كرده و آن را به فروش برساند.

در ايران هم شركت هايي همچون ايمن تصوير امرتات با تمركز بالا و با چيدمان مناسب از افراد نخبه سعي در ساخت اين محصولات به صورت بومي در ايران را دارند.

يكي از مهم ترين نياز هايي كه اين شركت ها در اين مرحله با آن مواجه هستند، نياز به فروخته شدن و مقبول شدن محصولات خود در سازمان ها و ارگان هاي دولتي مي باشد. اتحاد بين سازمان ها و مردم در اين زمينه مي تواند باعث رشد توليد و شكوفايي اقتصاد ميهن عزيز ايران گردد.

 

حتما بخوانيد: بهترين دوربين مداربسته       انواع ماژول فيبر نوري

قابليت هاي نرم افزاري :

دوربين هاي مداربسته هوشمند VIDEOPARK در حال حاضر قادر به تشخيص مواردي به شرح ذيل مي باشد :

 

?- تشخيص چهره هوشمند

?- شمارش افراد

?- تشخيص حركت خلاف جهت

?- تشخيص جاماندن اشياء

?- تشخيص گم شدن اشياء

?- تشخيص حركت مشكوك

?- منطقه ممنوعه

?- عبور از خط فرضي و بسياري امكانات هوشمند ديگر

 

بيشتر بدانيد: قيمت dvr آنالوگ    قيمت nvr آنالوگ

سخن آخر :

هنوز مقوله توليد دوربين مداربسته در ايران همراه با كمبودها و مشكلات بسياري است كه به ياري شركت هاي بزرگ در اين حوزه، اين موضوع در حال تغيير مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد