قوانين استفاده از چت روم

۱۰۴ بازديد ۰ نظر

چت روم‌ها به مرور زمان پيشرفته تر شدند و از آن چت روم‌ هاي ابتدايي و ساده تبديل شدن به چت روم‌هايي با امكانات زياد كه فراتر از چت كردن هستند.چت‌روم‌ها اين امكان را به شما مي‌دهند كه به صورت ناشناس وارد چت شويد بدون اينكه از شما شماره تلفن يا ايميل بخواند شما ميتوانيد به صورت ناشناس با افرادي از سرتاسر دنيا چت و تبادل نظر كنيد.

اصطلاح "اتاق چت" يا ، عمدتا براي توصيف هر نوع كنفرانس همزمان، گاهي اوقات حتي كنفرانس ناهمزمان استفاده مي شود. بنابراين، اصطلاح [Chat room/ چت روم] ميتواند به معناي هر تكنولوژي از چت باران  در زمان واقعي و تعامل آنلاين با ديگران (به عنوان مثال، انجمنهاي آنلاين) به محيطهاي اجتماعي گرافيكي كاملا جامع باشد.استفاده اوليه از يك چت روم براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات از طريق متن با گروهي از كاربران ديگر است

f430744_.png

قوانين استفاده از چت روم :

هرگونه بحث سياسي، توهين به اديان، توهين به مقدسات، آشفته كردن افكار عمومي، تبليغ عليه منافع كشوري

ارسال تبليغات از سايت ها و وبلاگ هاي ديگر به هرعنوان كاملا ممنوع ميباشد

هرگونه بحث در مورد مسائل جنسي و خلاف شرع اسلامي كاملا ممنوع ميباشد

ارسال مداوم شكلك ها و پيام ها باعث كندي روم مي شود و كاملا ممنوع ميباشد

تشكر و قدرداني اوليه بابت وقت گذاشتن مطلب زير كه شرح خلاصه از چت روم فارسي اواز چت ميباشد

چت روم همانطور كه ميدانيد محيطي براي چت كردن ميباشد اما ما در تلاش هستيم هرچه بيشتر اين چتروم را روز به روز بهتر و شادتر نگه داريم

اريايي چت رومي قديمي با امكانات فوق العاده عالي ميباشد داراي شكلك ها و اتاق هاي مختلف از شهر هاي مختلف و ظاهري زيبا ميباشد

اتاق هاي گفتگو يا چتروم هاي زيادي در سراسر اينترنت ميباشد اما دليل ما براي نوشتن اين متن اين بود كه كاربران ميگويند چرا دريا چت ؟

خوشحال ميشويم به اين سوال كه چرا چت روم عسل چت ؟ مگر چتروم هاي ديگه اي وجود ندارد

در پاسخ بايد بگويم كه چرا چت روم هاي فارسي زيادي هستند كه به تازگي ايجاد شده است و امنيت اطلاعات در انها كمتر ميباشد

به دليل مشخص نميتوان اسم چت روم فارسي هاي ديگري را ببريم اما در چتروم ايران چت مديران و ناظران سايت به صورت هميشگي كاربران متخلف را از چتروم اخراج و براي هميشه مسدود ميكند

مديريت چت روم اريا بر اين باور هست كه فرهنگ ايرانيان قابل ستايش و انتشار ميباشد

چگونه ارسال اس ام اس تبليغاتي را به صورت هدفمند انجام دهيم؟

70d_b10.jpg

اهميت تفكيك و دسته بندي مخاطب :

امروزه استفاده از پنل پيامكي براي  اس ام اس تبليغاتي يكي از روش هاي تبليغاتي موثر براي صاحبان كسب و كار است.

اما نكته ي حائز اهميت  اين است كه آيا هر سامانه پيامكي براي پيامك تبليغاتي ، پاسخگوي نيازهاي كيفي در فروش و تبليغات موثر براي بيزينس ها خواهد بود؟

در دهه هاي ابتدايي كه شركت ها و كسب و كارها اقدام به تبليغات كردند، هنوز تبليغات هدفمند معني خاصي نداشت.

يك شركت فقط قابليت سفارش تبليغ در يك روزنامه و يا در يك آگهي تبليغاتي تلويزيوني را داشت كه مسلما در اين نوع تبليغات امكان هيچ گونه هدف گذاري وجود ندارد.

روزنامه ها فقط از تعداد فروش روزانه قابل بررسي بود و به هيچ عنوان مشخص نبود كه تبليغ به چه مخاطبي نمايش داده ميشود.

در دنياي امروز تبليغات، آژانس هاي تبليغاتي با استفاده از Data Mining  يا همان داده كاوي، مخاطبان را حتي تا خيابان محل زندگيشان تفكيك و سپس تبلغ خودشان را به مخاطب ارائه ميدهند.

اين هدفمند سازي باعث ايجاد هرچه بيشتر اعتماد و رضايت در مخاطباني ميشود كه تبليغ را دريافت ميكنند.

تبليغات تلويزيوني به نسبت از روزنامه ها بهتر بود، چون برنامه هاي تلويزيوني مختلف براي رده سني و جنسيت هاي مختلف پخش ميشد و كمي هدفمند تر بود.

در ادامه اي اين مقاله قصد داريم به معرفي اقداماتي جهت در بر داشتن يك سامانه ي  اس ام اس تبليغاتي هدفمند و نظام يافته بپردازيم.

براي انتخاب يك پنل  اس ام اس تبليغاتي بهتر است كه با آگاهي كامل انتخاب خود را انجام دهيد.

 اس ام اس تبليغاتي هدفمند داراي چه ويژگي هايي مي باشد؟

براي  اس ام اس تبليغاتي هدفمند احتياج هست كه از ابزار مرتبط با اين كار استفاده شود.

ممكن است اين ابزار را با نام هاي مختلف شنيده باشيد،براي مثال سامانه پيامكي،پنل اس ام اس و يا سامانه  اس ام اس تبليغاتي انبوه، تمام اين اصطلاح ها به ابزار  اس ام اس تبليغاتي اشاره ميكنند.

يك پنل اس ام اس مناسب، حتما ميبايست بانك هاي شماره تفكيك شده در اختيار كاربران قرار دهد.

تفكيك اين شماره ها بايد طوري باشد كه براي تمام كساني كه قصد  اس ام اس تبليغاتي دارند كاربردي باشد.

براي مثال ممكن است كاربري قصد ارسال به مخاطبان يك شهر را به تفكيك موقعيت مكاني يا منطقه خاصي داشته باشد.

در اين قسمت چند نمونه از تفكيك هاي پر كاررد را بررسي ميكنيم.

1)      تفكيك بر اساس موقعيت مكاني :

در اين بانك شماره ها بر اساس منطقه هاي مختلف يك شهر تفكيك شده و فقط كافي است كه براي  ارسال پيامك تبليغاتي منطقه مورد نظر انتخاب شود.

2)      تفكيك بر اساس سن و جنسيت :

در اين بانك شماره ها بر اساس سن و جنسيت مخاطبان تفكيك شده است و قابليت انتخاب رنج سني مخاطبان هدف وجود دارد.

3)      تفكيك بر اساس مشاغل و اصناف :

در اين بانك شماره  اصناف و مشاغل كل كشور جهت  اس ام اس تبليغاتي تفكيك شده است كه براي اهداف B2B بسيار مناسب است.

در اختيار داشتن امكاناتي جهت ايجاد چنين تفكيكي در ميان مخاطبان و مشتري هاي احتمالي تبليغات از طريق  اس ام اس تبليغاتي را هدفمند تر مي كند.

چه زماني براي  اس ام اس تبليغاتي مناسب است؟

يكي درگير از عوامل مهمي كه بايد هنگام  اس ام اس تبليغاتي مد نظر قرار داده شود، انتخاب زمان مناسب براي ارسال است.

اگر مخاطب احساس كند كه مورد احترام تبليغ دهنده هست، احساس رضايت و اطمينان خاصي به برند تبليغ دهنده پيدا خواهد كرد.

با توجه به نوع بيزينس زمان  اس ام اس تبليغاتي را در نظر بگيريد.

اين موضوع هم باعث ايجاد رضايت در مخاطب شده و هم باعث ميشود كه ادرصد انگيجمنت مخاطب به طرز باور نكردني بالا تر برود.

قبل از خريد يك پنل  اس ام اس تبليغاتي حتما اين موارد را بررسي كنيد تا از امكانات و قابليت هاي كامل اين ابزار مطلع شويد.

جذب ممبر تلگرام و اسپانسر پروكسي تلگرام با نوبشو ماركتينگ

نوبشو ماركتينگ يكي از پلتفرم هاي معتبر ديجيتال ماركتينگ است كه در زمينه جذب ممبر تلگرام و اسپانسر پروكسي تلگرام فعاليت دارد .

فعاليت هاي نوبشو ماركتينگ محدود به موارد ذكر شده نمي باشد و در ديگر زمينه ها نظير موتور جستجوي كالا، توليد محتواي بهينه، طراحي سايت و سئو و غيره فعاليت هاي گسترده اي را دارد .

نوبشو ماركتينگ در زمينه ديجيتال ماركتينگ فعاليت هاي دقيق و گسترده اي را دارد. تبليغات تلگرامي گسترده همراه با راه اندازي اسپانسر پروكسي تلگرام از دسته خدماتي هستند كه نياز به كارشناسان خبره در اين زمينه دارند و خوشبختانه در زمان كوتاهي با ارائه خدمات با كيفيت با قيمت بسيار مناسب توانسته محبوبيت خوبي را در بازار كسب كند .

زماني كه به توسعه كسب و كار خود فكر ميكنيد و به دنبال روشهاي متفاوت تبليغات در دنياي ديجيتال يا همان به اصطلاح ديجيتال ماركتينگ هستيد، نوبشو در اين زمينه خدمات متفاوتي را ارائه مي دهد.

تبليغات در ديگر كانال هاي تلگرامي هميشه ايده موفق و خوبي بوده اما هزينه بالائي را مي طلبد. حال روشهاي نوبشو در اين زمينه خلاقانه و صد البته بسيار ارزان تر مي باشد .

اسپانسر پروكسي تلگرام يكي از روشهاي بسيار موفقي است كه مي تواند در زماني كوتاه ممبرهاي تلگرامي كاملاً واقعي را وارد كانال شما كند و اين نوع خدمات به طور محدود ارائه مي شوند اما خوشبختانه نوبشو ماركتينگ با بكارگيري متخصصان اين حوزه، تبليغات با اين روش را بصورت كاملاً حرفه اي و با كيفيت ارائه مي كند.

در روش اسپانسر پراكسي كانال تلگرامي كه قصد تبليغ را دارد، با فعال شدن پراكسي بروي تلگرام كاربران فعال شده و كانال تلگرامي به حالت چسبنده يا پين در آمده و به كاربران نمايش داده مي شود.

اما اجازه دهيد كمي بيشتر با پلتفرم نوبشو آشنا شويم، نوبشو محدود به خدمات ديجيتال ماركتينگ نيست .

در سالهاي اخير موتوي جستجوي كالا در كشور ما تبديل به يك وسيله اساسي در ميان كاربران شده است. خواه كاربراني كه فروشنده هستند و يا خريدار .

در ميان موتورهاي جستجوي كالا، نوبشو، در زماني كوتاه تبديل به وبسايت و برندي كاربرمحور شده است . مديران برند نوبشو معتقد هستند اصل كاربرپسند بودن و دنبال كردن نياز كاربران در پروسه مهندسي نوبشو، تاثير زيادي در محبوب شدن اين پلتفرم دارد. مهندس موسوي مدير اصلي پروژه معقتد است مهندسي يك محصول موفق چيزي بجز دنبال كردن صحيح و مهندسي دقيق فرآيندهاي مورد نياز كاربران نيست و يك محصول موفق صرفاً گسترده و يا پيچيده نيست و موفقيت نوبشو نيز در سادگي آن است.

افرادي كه با اين موتور جستجوي كالا كار كرده اند، اين موتور جستجو را بسيار كاربر محور و ساده مي دانند .

rvga_b10.png

سادگي بي حد و حصر نوبشو و توجه ويژه و مستقيم اين پلتفرم به نياز كاربران با نيل هدف رضايتمندي كاربر، اين پلتفرم را تبديل به موتور جستجوي كالاي بسيار موفق نموده است .

نوبشو ويژگي هائي دارد كه پلتفرم هاي قبلي كمتر به آن توجه كرده اند و به همين دليل است كه اين موتور جستجو تبديل به يك پلتفرم بسيار موفق شده است. مواردي از جمله محتواهاي گوناگون در جهت راهنمائي كاربر براي خريد بهتر و بهينه تر و همچنين ارائه خدماتي نظير خدمات ديجيتال ماركتينگ و افزايش فروش بهينه تر و همچنين طراحي وبسايت و سئو براي فروشندگان .

در كنار ارائه خدمات جستجوي كالا بصورت حرفه اي توسط نوبشو، خدماتي نظير ژورنال اطلاعاتي نوبشو و خدمات ديجيتال ماركتينگ و طراحي سايت توسط نوبشو نيز براي كاربران در نظر گرفته شده است .

در ژورنال نوبشو، اطلاعات خاص و بروزي در اختيار كاربران قرار خواهد گرفت در مورد موضوعات مختلف و دغدغه هاي گوناگون . ژورنال نوبشو با هدف انتخاب صحيح تر كالا و ارائه اطلاعات دقيق، بدون مسيردهي خاص به اطلاعات براي كاربران تهيه شده است . بيش از 900 مقاله با موضوعات گوناگون و بصورت دقيق ، نظير لوازم جانبي ، لوازم كوه نوردي، راهنمائي در خصوص خريد پوشاك، خريد موبايل و لوازم ديجيتال، خريد لوازم آرايشي و غيره در ژورنال نوبشو دقيق ترين اطلاعات را بصورت كاملاً رايگان در اختيار كاربران نوبشو قرار مي دهد .

نوبشو بصورت مشخص ساده است و همه چيز را ساده كرده . نه بخاطر اينكه سادگي كار با نوبشو لذت بخش است. تنها به اين دليل كه سادگي كار با نوبشو نشئت گرفته از احترام اين پلتفرم براي كاربران آن است . سياست حفظ و ذخيره زمان كاربران در نوبشو با طراحي ساده و سادگي كار با اين پلتفرم آميخته شده است و كاربر در قياس با ديگر موتورهاي جستجوي كالا زمان بسيار كمتري را صرف خود يادگيري پلتفرم مي نمايد. فيلمهاي آموزشي كوتاه و ذات ساده ي پلتفرم زمان كاربران را ذخيره مي نمايد .

تشخيص اجناس اوريجينال از فيك و معرفي انواع برندهاي خارجي و ايراني و مزايا و معايب هريك و ويژگي هاي هر محصول از جمله مواردي است كه در ژورنال نوبشو مورد بررسي قرار مي گيرد .

به منظور ارتقاي كسب و كار خود نيز مي توانيد از خدمات نوبشو ماركتينگ استفاده نمائيد، جائي كه دغدغه هاي ديجيتال ماركتينگ  و توسعه كسب در كانون توجه قرار گرفته است .

مواردي نظير سفارش توليد محتوا و يا سفارش طراحي سايت را مي توانيد در قسمت نوبشو ماركتينگ بيابيد .